Monday 23 April 2012

Cerita sebelum cuti.Eceh,tajuk skema..=,='

Assalamualaikum

Bukak saja ke ruangan 'new post',automatiknya aku tersentap sambil dimenifestasikan oleh fizikal mata ke atas,tangan ke bahu.Aneh,sejak bila dah jadi fesyen baru plak ni?aku lagi selesa yg lama.Please la blogspot,jgn buat perangai fesbuk yg ntah pape dgn timeline nya.Kekadang pembaharuan itu merumitkan bukan ? 

Mati2 aku print screen nak tunjuk bukti

Eceh,baru tersedar sudah 10 hari aku tak update.Aku ada exam last week.Haruslah aku bajet mcm student medik selama tempoh tersebut.Motifnya,aku nak dpat A dlm exam Respy nih.Cakap pasl exam,rabu lepas dah kuar result CVS punya.Nasib baik aku maintain even mmg aku tak bajet nk dpat B ke atas pun.Jwab pun terkencing2,kejadah la nk dream high so wat eva kan ?Syukur,dapat jugak B mcm biasa.So,kali ni respy mmg aku tekad gila2.InsyAllah~

*yg berjaya taniah diucapkan,yg kurg berjaya aku sentiasa di sisi korg utk kita harungi bersama hari mendatang.Serius!

Banyak aktiviti 'best' akhir2 ni.Banyak la pulak aku nk melalut mlm ni nmpaknya.Tu ak tak masuk lg cerita meroyan menyentap kat UiTM lagi tu.Masing2 sdg mencapai organsme sendiri.Ketidaksatbilan hormon mmg terpancar suci.Tak kesah la kawan,aku sebolehnya tak mahu msuk campur.Bila dah lain mcm sket tu,aku minta maaf sgt2 kalau tegur eh?.Dah besar kan,pandai la pikir sendiri guna akal pemberian Allah.Nak bg tazkirah pun,dekat fesbuk belambak2 ade.Ni aku bg link Hilal Asyraf,Free2 baca la.Aku just tgk dari jauh,selagi terkawal aku tak ganggu even ia tak bermkna ak tak mahu.huhu..

*bisikan syaitan itu sungguh halus duhai sahabat yg aku cintai.Doa daku untuk yg terbaikmu buatmu.*

Habis bab aku tak suka.Leceh betul nk ckp mendalah ni.Cerita blk aktiviti2 yg tersangkut tadi.Haa,banyk aktiviti menarik sepanjang bulan ni.Menarik yg juga merangkap leceh lagi melimitkan masa rehat aku bersma anak2.Malas la cerita banyk2,aku nti buat report kat GeBU yg takde siapa peduli tu melainkan QB n Radin je la.Hahaha.Loser.Just rangkuman sikit,lain2 aku bg gamba je:-

1)Sabtu,7 April 2012 di Kolej Delima UiTM Shah Alam
-Jamuan makan2 atlet SAF n cheerleaders.
-yg sibuk aka bukan atlet pun ada.klo ak tau awal,ak pun balon jugak ayam panggang hari tu.Eceh!

Petugas yg hadir busy memanggang.Aku xde,malas taruk pic banyk2.

2)Ahad,8 April 2012 di kampus perububatan,UiTM Selayang
-What you didn't learn in school
-Prof Madya Dr. Hafidzi Mohd Noor
-Best dapat input lain dr medik sekali sekala
-Lagi sentap ada brader mne ntah sesat buat provoke.Loser.

Pintu masuk yg legend

Rakan2 yg hadir bersama.Aku yg plg kacak.

Dewan kuliah di mana tragedi berlaku

Eksaited bermain air yg tiada di Shah Alam


4)Rabu,11 April 2012 di Annexe,UiTM Shah Alam

-EPLS:The Global Program For The Elimination Of Lymphatic Filariasis
-Prof. Emeritus Dato' Dr. C.P. Ramachandran 
-Prof ni memang terbaik speech dy.Tapi tinggi sgt topik dy bawak.Kalau bab pengalamn lg best rasanya.

*Yang ni pun xde pic.Ada dalam simpanan fakulti.Gila ape nk sruh aku mintak kat pejabt tingkat 20 tu.Tak kuasa ai~

5)Jumaat,20 April 2012 di Fakulti Perubatan Shah Alam
-Progress Test:Respirtory module
-Struggle maut dah buat.Kopi berbungkus2 dah telan.Aku berserah pd Allah keputusannya.

*Amat mustahil aku nk ambik pic tgh exam.Nset pun kne amik.

6)Jumaat-Ahad,20 April-22 April 2012 di Fakulti Perubatan Sungai Buloh
-Sport Fiesta MESTA UiTM
-Aku tak main pun,sje mencapub sket bajet reporter bagai.Aku nk tengok kampus baru je ekceli
-Mitochondria hampir siap.Yes.Harap2 la sempat~


Ade teratak di hujung kampung...lalalala~

Jejaka Medik

Team futsal first year (kiri) yg muncul johan.Tahniah!

Adek Qbear testing gym petg2.katanya nk tough mcm brad pitt~

Kolej penginapan di sungai buloh

Fakulti Perubatan Sungai Buloh

Dikelilingi taman2 indah.Bagus utk hilangkan stress...=3

*No satu n enam paling best sbb aku dapat tgk kampus baru.Huahua~

Eh,habis dah cerita uitm.Berangan panjang rupanya tadi.Ingatkan berjela2 aku nk balon blogspot malam ni.Malas.Lupa nk bagitau,aku ekceli tgh beramah mesra dgn katil n bantal busuk setelh lama terpisah.Dyorg pun mcm cam  tak cam aku dah.Sadis lg tragis sungguh.Ya,aku nk ckp aku tgh cuti midsem 2 minggu sebenarnya in case kalau korg spesis lambat pikap a.k.a lampi.Heaven gila tak kena bersenggama lagi dgn buku.Even aku bawak jugak blk baby patho n baby netter's,itu just penyedap perasaan.Serba salah pulak balik berlenggang je kan.Tak de feel la ambik medik.Agagaga... :-3

*keji gila awal2 dah plan mmg malas bukak buku.Peduli apa meh?*

Ok lah,aku ada azam baru skrg ni.Blog mls panjang2 sgt even kali ni pun panjang jugak.Motifnya aku agak busy n sifat pemalas makin membuak lewat usia.Aduh,keramat oo keramat,mne kau?

*jumpa lagi lain kali,wassalam~



otak aku berfikir secara kritikal..

6 comments:

Q-Bear™ said...

Prog EPLS kat Annexe la. =P

N bile mse kluar dri mulut ak psal Brad Pitt tu >:(

kamilkamaruddin said...

Haah,lupa la..nti ubah,thank yaw QB!

mmg ko xckp pun..sje aku letk...agagagag...=3

Nur Athirah said...

Nice! gmbr2 kampus sg buloh suma lawa..excited nk pindah ^^
mmmg reporter terbaik..

RaDiN said...

Bukan DSB ke? Dewan sri budiman?
Cantik gila sungai buloh. Tak sabar nak tinggalkan lecture hall yang panas tu! :D

nur izzati syazliani said...

cabtik gila sungai buloh. mesti selesa gila nanti yayyy, tak sabar nak pindah oh :)

kamilkamaruddin said...

Athirah:kita semua reporter.need ur cooperation lah..=)

Radin:Eh,silap lagi la nmpknya.thanks radin,nti aku tuka.huhu

Titi:Memg cantik pon.agak selesa la compared dgn skrg.huhu..hopefully these kind of thingy help us more to be a better med student..=)