Sunday 24 June 2012

Melepas rindu lama tak update.

Assalamualaikum

Sentap.Lama gila aku tak update mendalah ni.Eh,blog?Ape tu?Spesis aneh apekah mengahantui aku lately ni?.Dah la busuk,tak hensem,sibuk je kau singgah dlm otak suci aku kan..ZZzzz..kejadah ape merepek meh?

Aku mmg busy gila masa module lepas,pastu stress,pastu tension,pastu monyok..flow yg buhsan.Syukur,dah escape.Alhamdulillah.Sekarang baru berpeluang aku berkinja kinja terhuyung hayang eksaited nk update.Hatta,entry ni pun sudah basi di dalam draft.Even memang sesekali aku cuba juga shiuhh-shiuhh nya dgn harapan tiada lalat sudi hinggap.Tak menjadi..draft dah delete,maka muncul yang baru akibat mood yg bertukar posisi.Ah,tak paham.


Memang berbondolan cerita best juga tragis yg setipikalnya aku akan taruk dlam belog ni sepnjg mingu2 lalu,tp haruslah aku abaikan dek aku pun sudah lupa.Sedemikian jugalah aku malas nk korek2 otak aku ingat mendalah tu balik.Barangkali sudah penuh diisi dgn ilmu ilmu mutiara penyuluh lecture2 module Gastrointestinal yg banyak menyentap.Maka,kewajaran disini seakan akan memaksa aku taruk sikit alkisah biokem yg berbelit,physio yg mengular, dan patho yg menyekeh.Oh tidak,nescaya ternganga kalian kelak.

Dulu,segelintir kecil stalker tegar sini yg rasa aku kerap menyentap.Maka,tak semena-mena 'ayat sentap' dan aku agak sinonim waktu itu setipikal sinonim aku dan kacak.Namun,realitinya aku yang hanya menghingus hingusan di awal kemunculan tak sedar tersembab sekali dgn aura sentap menyentap tersebut.Barangkali hanya terpengaruh dgn belog Ammar yg terlebih dahulu buat ayat sedemikian.Maka haruslah takhta itu beralih ke Ammar.Dia budak K5 sekarang.So what?.Yang pasti,mood menulis sedemikian rupa hanya bersantunan jika ianya secara spontan.Buat-buat hatta berusaha sebesar mana macam skrg ni pun,ianya tak akan seneutral yg asal.Aku dah kehilangan super saiya.Mana Mr.Popo?.Peluh .

*ayat sentap tiada hak cipta.Itu hak sesiapa pun.Jgn kaitkan ak if ade yg berjinak2 dlm dunia sentap tersentap menyentap ko mmg da bomb.*

Minggu lepas yg sibuk gedabak,Fattah n Syahir dtg melawat aku di UiTM.Dyorang waktu tgh berbulan madu di kala study week di UPM bermula.Alhamdulillah,dapat aku kurangkan lelah.Sedikit.Macam biasa,Shah Alam yg bosan ni mmg takde tempat lain boleh aku bawak pun.PKNS,SACC,Plaza Alam and yg paling cliche semestinya I-City.Peduli ape aku ada orang nak ckp loser so wat eva pgi Icity.Tu tempat plg misteri magic ala fairytale dgn lampu lip lap yg merata rata berterbangan.Budak budak suka.Sempat jugak aku korek rahsia buah hati masing2.Amboi,kemain sekarang eh?.Tak kesah semua tu,yang penting ak dpt jumpa kawan matrik.Lama tak jumpa.Lepas rindu.Ukhwah kerana Allah..^^

*aku tak boleh terima syahir cakap taufiq muka baik*
*aku tak boleh terima Azizi cakap syahir tough*
*aku terima sangat2 fattah ckp aku dah kurus n hensem*

Syahir dan Fattah.Sahabat selamanya.

Motif eksaited?bukankah agak loser bila mana ianya di Icity?

Nampaknya aku dah tiada isu.Semacam meroyan jugalah entry kali ni.Matlamat aku cuma nak hapus jurang masa ketiadaan entry.Wajarnya agar aku tak berasa guilty tak update even tu mmg takde kaitan dgn prinsip aku apath rukun blogger tegar.Banyak sgt cerita best dgn kawan2 di UiTM,tp itu biar aku simpan shj di memori .Katanya,manis begitu..Ok,nak layan movie.Mohon berundur.Wassalam




Model iklan.Aktiviti dgn kawan di UiTM.

Arif.untuk undi type Arif<jarak>hensem<jarak> ke 3200

Bowling habis PT.Lama punya pic daa
Kita bertemu dah berpisah kerana Allah...=)

Kamil:-
1)Entry pasal fakulti medik banyak gila view.Pecah rekod.
2)PT punya result dah kuar.Alhamdulillah,ada peningkatan walau tak sehebat mana result aku.Tahniah Burg,Arif,Taufiq n Qbear
3)Final exam dah dekat.Doakan aku dan kawan2 di sini.Kurang dr sebulan.Alahaii.
4)Tadi kelas BEL terakhir.Aku mmg tak perform langsung presentation.Tp syukur,habis beban selama ni.huhu
5)Dah jumpa fesbuk akhi Dr eusoffi.Eksaited gila sbb dy ni senior aku yg hebat dalam agama dan doktor.Pastu hensem.Sumpah jeles.Eceh!






otak aku berfikir secara kritikal..

No comments: