Sunday, 30 October 2011

adakah sudah kantoi?

assalam...

aku nampaknya xbnyk masa kali ni...mcm xperlu jdikan entry,tp mcm xlgkp xmsukkan sesuatu yg membelenggu ak malam ni...ciss!nyah kau sang belenggu!

al-kisah bermula apabila operasi ak untuk merahsiakn kewujudn blog ni kepda umum n org2 tertentu sehingga lah stu masa yg sesuai..(mcm lah blog ak ni dasyt sgt kn?!...=,=")ahh..pedulikn..blog ak,,haha..tetapi segala nya mcm dah TERKANTOI...semak ak nyer freedjit ternmpk bwh ni...=,=!

ak xbpe phm sgt mendalah ni ekceli..haha!


 tuan blog atau blogwalker dr blog dy pastu msuk blog ak?agk suspicious di situ....lepas je ak nmpk freedjit ni terus ak teringt ayat dy petg tdi...mcm gune ayat ak dalm blog...aishh..xpenah2 ko ckp camtu sblom ni...saspen sungguh !

apepon,ko dah taw atau x,ketahuilah...ko la sumber inspirasi ak bukak blog nie n ak bnyk blaja dr blog ko jugk...tengs kawan!...=)

p/s:teruskan lakonan anda ye~
otak aku berfikir secara kritikal..

4 comments:

arif_sahimin said...

yewwww..memang dah kantoi wahai KK!!

kamilkamaruddin said...

haha..spe yg kantoi kn?arip la ni...hehe

Ahmad Taufiq said...

haha..dah kantoi~

kamilkamaruddin said...

lamabt jugak dikantoi kan..haha...