Monday 30 July 2012

Pratonton.

Assalamualaikum

Secara jujur,ak dah lama gila nak hupdate belog ni since habis exam rabu lepas lagi.Tapi maklumlah bulan ramadhan yg mulia ni,haruslah aku luangkan masa dgn amal ibadah lebih dari biasa bukan?*muntah*.Hakikatnya memang banyak berbaris baris point aku nak masuk entry ni.Hatta,jikalau aku sekalikan semua pun belum tentu nota2 medic 15inch aku dpt tanding.Cuma kemelut dalaman dgn terkadang malas itu yg jd isu.Kemelut yg sgt subjektif.

*banyakkanlah amalan di bulan ramadhan.sekurangnya cuba kan?

Semalam pagi aku sengaja stalker timeline fattah,kawan lama matrik.Hairan jugak dy lama tak jenguk2 aku apatah bertnya khabar di fesbuk.Atas inisiatif yg kreatif,ak mengharung badai prinsip motto segala utk stalker jugak wall dy.Wah,mmg betul dia jarang on sekrg.Agak mushkil tatkala insan aneh seperti beliau tidak on melainkan ada something.Sedang aku mencari something tersebut,aku terjumpalah saudara XY(rahsia),juga kawan lama matrik post+tag geng2 aku masa matrik serta diselit sekali link belog beliau yg ohsem dgn kisah di matrik dahulu.Malangnya,kisah satu hikayat bumi matrik tersebut barangkali lupa nak selitkan nama aku sebagai watak utama.Wah,terasa.Eh,ape kes gedik?.Baik,tak nampak motif cerita ni bukan?Aku pun saja taruk sebenarnya saja nampak jela2 entry..


Masihkah kau ingat ? T__T

Meroyan lebih pulak.Rasa misteri pula aku peruntukkan 2 perenggan untuk mukadimah yg langsung tak memenuhi mood ramadhan kareem semata.

Entry kali aku malas nak cerita banyak2.Cukup sekadar pemecah sepi rona rona perjalanan indah sang musafir lalu.Next entry baru aku pulun kasi sumbat semua yg ada.Kisah sentap,kisah meroyan,kisah comel,kisah hepi,kisah segala kisah sepanjang dekat 4 minggu lebih aku tak hupdate.(abaikan slot WW yg hny memakn masa 3minit nak siapkan entry.Langsung tak mencabar kredibiliti aku).Apa yg aku mampu janjikan ianya merasuk pemikiran kalian,mencabul ideologi kritis dan menyentap perasaan nan sepi angin bayu Gunung Kalimanjaro.Nasihat aku,persiapkan diri dgn elemen teruja dan eksaited yg gedebeh.Motifnya agar entry aku nanti betul2 memberi kesan menyengat jikalau hakikatnya aku gagal berbuat sedemikian.Bukankah kita harus berkerjasama.Roh ramadhan mungkin?

Pratonton.Sengaja letak,takde motif pun.
credit:Iqbal as photographer
Kamil:
1)Tadi kakak aku pinjam lappy n terkantoi sudah belog aku.Cis!
2)Salam ramadhan.Aku perlukan masa yg lebih sket untuk entry yg lebih ilmiah.Ayat kene susun.Melalut mmg la cepat siap.Aku ngantuk malam ni.Sorry2.
3)Sekarang aku ketua chef di dapur merangkap driver tetap mak aku.Jeles?



otak aku berfikir secara kritikal..

1 comment:

iamcikmisi said...

wahh, terbaekk lah..hehe >

btw, jom singgah sini jap~ komen2 skali.. terbaekk punyer, ~ http://keyrajoongki.blogspot.com/2012/07/e-book-superbb-powerr-tak-menyesal-punya.html