Monday 15 September 2014

Happy Birthday tetaufiq dan Arerep ┐('⌣'┐) ... (┌'⌣')┌

Assalamualaikum

Malam cuti umum ni tipikal betul. Aku akan blurr xtau nak buat apa sorg2 dalam bilik. Internet line dah power, tp scroll fesbuk nak loading2 juga. Youtube xyah cakap la. Stress tahu?. Lagi2 skrg musim aku tgh layan talk show Jimmy Kimmel kat youtube. Stress macam korg kena siapkan SPSS tapi sepatah haram pun xtau nak buat. Cenggitu lahh

Lambat juga aku ambik masa utk update entry baru sejak entry lepas. Bajet nak buat entry gilang gemilang sempena masuk year4. Puii, ke laut la.. Time tgh semangat semua benda petik jari. Bila nak buat tu mimpi la. So skrg ni aku nk cerita year 4 sem baru sikit.

Peh, year4 ni la aku dgr masa y1 dulu waktu honeymoon. Honeymoon sampai ke moon la tak jumpa honey nye. Jgn harap la nak melepak goyang lemak betis ting tong ting tong. Ada 10 posting tahu? 5 short posting 2 minggu, 2 posting sebulan n 3 posting 2bulan. So total ada 12 bulan. Mmg ko xcuti la tahun ni kamilll. Skrg ak tgh posting PHPM. Sebulan je. Lepas ni sambung Emergency Medicine lagi sebulan. PHPM a.k.a Public health...zzz.... Paham2 je la. Aku tak minat tetttttt

Tapi busy gilaaa. Ko busy gi hospital aku gagah la sikit. Favourite thing gitu. And Jumaat lepas aku kena pancung dgn Dr Ikhsan masa research proposal. Niceeee

So skrg ak dah xtau nak ckp apa.

Lupa. Hari ni besday bestie [amboi kauu] aku dua orang ni. Sape lagi kalau bukn si Arep dan Taufiq. Haha bila teringat balik mcm mana mula2 jumpa dulu, nak tergelak ade, nak nangis pun hadooo. Tak payah nak bukak cerita la kat shah alam dulu masa first year. Pehh syahdu. Tak boleh lupa punya cucuk2, kelas pengucapan awam, jalan kaki gi fakulti, jalan2 makan shah alam n etc. 

Hepi besday guys. Skrg dah duk jauh sket. Tapi dlm hati bila2 pun sentiasa dekat [amboii lagi kahkah]. Nti nk holiday mana2 jgn lupa ak yaa. N dont forget our ultimate vacation, Australia 2016 aummm :D

2013



2014 n counting

Bye jumpa lagi


otak aku berfikir secara kritikal..

No comments: