Saturday 6 December 2014

Mimpi

Assalamualaikum

Kahkahkah

Aku mmg gila sket bila dah berminggu minggu dalam ortho ni. Semua segala otak biul aku ni dipaksa mencanak canak keluar idea. Stress sungguh.

Harapan je la nak skor A bagai ortho. Susah betul. Susah susah pun best. Tu yg aku tak serik serik tu lulz. Aku tak sure ak ni mmg senget bab ortho atau otak aku yg terkejut [banyak la kau terkejut] kena study pulun memulun balik lepas 5 bulan takyah struggle bukak buku. Yela masa Ruban dulu aku dok sibuk dgn visit, research n SPSS, pastu cuti sebulan pastu masuk PHPM sama gak 24jam ngadap SPSS siapkan data research. Ni baru terhegeh hegeh bukak buku balik. Macam siput

Cis aku tak cakap lagi kena bukak balik buku anatomy. Apply anatomy la kiranya. Kalau aku ada otak mcm Hamizul Afiq atau Judin Yaziz yg read once remember forever takpe gak. Haha sadis sungguh kisah aku.

Tengah2 aku stress terkial kial nak catch up balik anatomy n study ortho ni la satu2 benda nak hilang2. Note aku 2 kali hilang oke. Tu note ortho aku study sampai subuh tahu? [tipu je, sampai pukul 12 included rest tgk x factor kat youtube]. Mula2 hilang koleksi note fractures, dan hari ni hilang note sport medicine n infection in ortho. Bagus la sgt. Tips ortho aku kutip masa klinik Dr Faizal semua dlm tu .

Kah kah kah padan muka. Aku tak ckp lgi aku hilang buku PE ortho masa first week lagi. Noob

Dan skrg aku tgh busy nak pikir case write up yg xstart lagi n seminar presentation senin ni. Good good. Aku dah ready dah kena tibai lepas present nti dgn Dr Ferdhany.

Semalam jalan2 kuar, ada hamba Allah ni suka sgt psycho aku tgh posting ortho ni. Tau la enta tu hebat. Nak jadi pakar ortopedik dedikasi harapan ummah. Aku yg terkontang kanting ni xperlu nak ungkap balik ayat zaman hingusan aku dulu 

"Ortho ni nak score A"

Walawehhh, mimpi

Bye jumpa lagi. Alang alang dah baca ni, tolong tolong la doakan aku survive posting ni huhu

otak aku berfikir secara kritikal..

1 comment:

zee said...

I'll pray for you. All the best!