Sunday 6 May 2012

Biarkan yg lalu,ayuh mara ke hadapan...Eh hai encik perut sekeluarga~

Assalamualaikum.

Semenjak blogspot berwajah baru ni,aku semakin rajin pulak menganalisis jumlah pengunjung masuk.Memang mudah nk detect.Siap boleh tau dtg dr negara afrika bagai.Ini serius,aku teruja gila apatah excited !

Result Respiratory Module tak keluar2 sepanjang 2minggu cuti.Leceh kebosanan tiada sentapan berbisa sehebat result PT sepanjang tempoh tersebut.Maka,cuti lepas hny lah setipikal manusia forever alone meronggeng monologism.Aduhai,panah apakah menanti esok hari barangkali ?

PT respy jugak tak menampakkan keyakinan melampau untuk aku menghambat A kali ni.Aku serius kempunan nak A!.Biarkan.Aku ada misi baru untuk hari esok mendatang rupanya.Ada module baru menunggu untuk dirakus.Itulah dia Gastrointestinal Module.Ayuh berkenalan dengan encik perut,encik kolon,encik bla bla..Oh,terlupa,kaum kerabat encik cimetidine sekali ye.Aku berharap dpt lakukan terbaik utk module ni.InsyAllah...=)


kamil
1)Esok year 2 ada Pro Exam 1.Bittaufiq wannajah wahai senior2 yg dikasihi.Ingat, "In tansurullaha yansurkum ".
2)Aku baru gunting rambut tadi petang.Kenangan terukir tiada lagi. T___T
3)Assignment BELL mmg melecehkan.Lagi2 kena hntar video.Bajet vlog matluthfi gitu.Motif?



otak aku berfikir secara kritikal..

No comments: