Saturday 5 May 2012

Cuti Tamat.Ayuh balik USA

Assalamualaikum

Kali pertama rasanya aku menulis entry di waktu pagi selepas subuh.Janggal.Terasa otot jari jemari masih kebas untuk beraksi pantas manaip sepri biasa.Lantaran,isu typo yg melecehkan menjadi massive problem semcam bleeding waktu menstruation memaksa aku preview berkali-kali.Apehal merepek di awal perenggan?

Satu perkara agak menyentap aku bila mana 'cbox' dipenuhi gadis2 dr oversea yg rindu untuk berborak dgn aku barangkali.Walaupun realitinya mereka adlh fake yg loser,tp aku enggan beranggapan sedemikian.Wajarnya agar aku terasa feymes dan meletop di persada antrabangsa.Apehal meroyan pulak di perenggan dua?

Hari ini adalah pagi terakhir cuti 2 minggu di rumah.Sayu pun ada.Teruja pun ada.Sayu kerana aku perlu meninggalkn keluarga di hari ramai adik beradik berkumpul.Jarang.Masing2 berkerja2.Teruja kerana aku agak rindukan suasana belajar (aaahhh?),berborak dgn sahabat apatah lagi bermain perasaan.Itu perkara yg sgt awesome bila diadun dgn keikhlasan yg tak perlu diucap.Terkadang mmg terasa...=)

Perjalanan ke USA hari ni tipikal2 shj.Pergi ke railway station Batu Gajah ambik ETS terus ke KL sentral.Dari KL situ ambik komuter ke Padang Jawa.Baby Qbear katanya nak menjemput aku dgn motor di sana.Aku agak risau.Faktor kestabilan akan menjadi isu dek tubuhnya yg kecil comel sedang aku gajah mengandung.Malam ni Avengers dgn beliau bersama geng Ammar Rahman yg lain di JJ Bukit Raja.Esok pulak ke PWTC,ada KL Book Fest.Mungkin akhi fudhail ikut sama.

*nanti aku belanja ko eh,iqbal...~*

Setakat itu dulu kot.Aku tiada bahan sebenarnya.Sengaja bosan2 di pagi hari.Yang pasti,entry ini bakal menambahkan kedembelan aku atas faktor usia melampau.Eh,aku pun tak paham apa itu kedembelan dan kaitannya dgn faktor usia.Maka,itulah namanya meroyan lagi sekali.Bye,Wasaalam.

Kamil
1)aku terjumpa lg satu blog menarik. Hami Asraff.Ada manfaat kalian buka..=)
2)Lama rasanya aku tak tulis mcm ni punya baku.
3)InsyAllah singgah sebentar ke pusara sebelum berangkat.
4)Bilik aku sudah berwajah baru.Saje nak belagak.

Di suatu sudut.


otak aku berfikir secara kritikal..

No comments: