Friday 25 January 2013

3S:Sentap,selamat hari lahir dan stress exam

Assalamualaikum

Pendek sahaja kali.Sudah lewat malam 1.30 dan esok aku ada exam besar,Progress Test CNSII.Mula nya PT ini biasa saja,tp amaran keramat penuh azimat dr dato KY (dean) tempoh hari yg mewajibkan sekurang kurang A kali ini,amat menggusarkan hati jua mencantas emosi nan sepi.

Motif kedua entry kali ini pendek adalah kewajaran disebalik kemunculan Dr Norizal yg acapkali dewasa ini menjadi stalker tegar pelajar2 beliau,termasuklah aku.Prihatin bukan?Tragedi yg berlaku kepada Taufiq 2hari sudah di makmal amat menggundah gulana brain parenchyma sekritikal hematoma disebaliknya.Ehh?

Silap besar,aku sepatutnya kurangkan mencatatkan nama2 individu di dalam belog rentetan tragedi itu.Tapi memandangkan entry ini sgt perlu akan nama tersebut,maka rule yg dicipta sebentar tadi wajarlah aku abaikan.Baiklah,cuma satu perkara sahaja....

SELAMAT HARI LAHIR SAHABATKU,MAHDI =)

Seorang sahabat yg baik budi pekertinya,tinggi akhlaknya,meruntun jiwa sifatnya.Semoga rahmat Allah bersama dikau dan persahabatan kita juga.Ukhwah fillah abdan abada.

Met you as a stranger
Took you as a friend
Hope we meet at heaven
Where friendship never end.

Kamil
1)Thanks Imran for this nice qoute
2)Thanks Arif n qbear petang tdi.
3)Sentap dan kecewa juga tadi,its should be so exciting n surprising.Wonder where your excitement n enthuthiasm in friendship
4)PT cns2 ni,aku mohon doa dr kalian.Maafkan salah silap juga =)



otak aku berfikir secara kritikal..

No comments: