Monday 28 January 2013

Hati sang bayu merentas angin senja.

Assalamualaikum

Amaran:Sungguh tajuk kali ini tiada kaitan logikal,metafizikal dan saintifik.Hanya ayat random menyentap hati lara.

Hari ini sungguh mengujakan.Teruja sakan maka tenggelamlah penat lenguh segala.Namun,seagung mana teruja itu,ia akan susut jua bila mana sendiri sudah enggan bercita teruja memamah emosi.Oh,kemain ayat gila sentap malam ni.Aku takde point di kala bulan mengambang.

Sambung cerita teruja.Tadi aku ikut rombongan sambil belajar ke Planetarium dan Muzium Kesenian Islam anjuran UG0604 (maaf,nama individu wajar dielakkan).Punya lah teruja itu memanifestasikan kitaran tidur yg agak tidak stabil malam sebelumnya.Ah,janji aku sebat non-REM sleep.Dreamless,low brain activity,low heart rate,low resp rate n no eye movemnt,suppresed mainly by phenobarbital n not really by benzodiazapine.Cis,nerd alert detected.

**Ayuh semarakkan hashtag #nerdalert #medicalert di twitter

Muzium kesenian islam =) 
Planetarium bersama peminat dr indonesia
Peminat masih tidak mahu melepaskan peluang bergambar bersama di mana shj.

Cukuplah cerita teruja.Teruja ada limit.Aku sudah ngantuk ditambah pula playlist lagu dlm nexus7 tak mampu menajamkan akal menjelang tengah malam.

Sebenarnya aku pun tak tahu nak cakap pasal apa.Tipikal lah belog aku,mukadimah gila kemain nak panjang2,isi habuk pun tarak.

Okey,pendek je lah.

1)Hidup banyak ragam kerenahnya.Lain orang lain sikap.Mungkin baik sebahgian perkara,kurang sebhagian perkara.Belajar untuk menerima n saling memperbaiki adalah yg terbaik.
2)People do change.Semalam mungkin bukan main sayang,esok siapa tahu?Semalam bukan main respek,esok siapa tahu?Emosi memang mencucuk cucuk,tapi bersabar dan berdoalah.... =)
3)Hypocrite is not good my son.Kalau tak suka,cari jalan jernihkan mana perlu.Im so sorry for any cause
4)We used to be a very very good friend.I miss n miss that moment.

Cukup.Bajet nk teruja penuh girang tersadung di akhir cerita.Masuk bab touching pula.

Kamil
1)Tadi ada beli key chain kat muzium tu.Siapa lah yg bertuah dapat?
2)Lapar cepat serang aku sekarang.Misi diet 2013 selalu terancam akhir2 ni.Mohon pencerahan saintifik...hormon kah?
3)Gambar arif takde....haha,sorry~
4)Entry ni siap semalam,tp lupa tekan publish.Motiflah kalau nmpak send pukul 7.40 pg kan?
5)Macam biasa di hujung entry,i ask Allah for forgivenes as well as from each of you guys.Let me know if i did any wrong.Please,im begging.






otak aku berfikir secara kritikal..

No comments: