Thursday 10 January 2013

Hati sayu menjelang .

Assalamualaikum

Entah.Keliru.Kabur.

Masih terkapai mencari punca kemunculan aku di waktu genting sebegini di belog.Nak kata study,aku dah habis satu round buat masa ni.Agak tidak syok dan syahdu pula study untuk pusingan kedua seawal 3minggu sebelum PT CNSII.Biarlah,aku taruh ia untuk seminggu sebelum exam.Study pusingan kedua milik study last minute.

Sedih.Pedih.Letih.

Sudah banyak kali.Dan kali ini aku tekad biarkan saja.Apa nak jadi,jadilah sambil aku disini teersenyum lebar walau tanpa siapa yg tahu dalam hati.Bersedia segala kemungkinan itu sebaiknya.Yang pasti,aku dah buat yg sebaiknya,beri yg sebaiknya.Tak nampak ganjaran sekrang,aku mohon pd Allah ganjaran di akhirat kelak pengubat letih lelah kelmarin.Andai ada dosa,maafkan...

Maju.Mara.Bara.

Usah dilihat hari sudah.Usah dikenang yg terludah.Ambil ibrah unrtuk pedoman,simpan memori unrtuk dikenang.Andai setiap insan itu tahu akan nilai kehidupan,akan matlamat serta tujuan,tiada apa yg perlu disesal atas perilaku yg melintasi landasan.

Ketahuilah setiap perbuatan dinilai.Teori ikhlas dan akhlak meniti.

Ketahuilah setiap sesuatu ada tujuan.Teori akidah dan kepercayaan menguji.

Moga Allah ampun dosa aku dan kalian.

P/s:abaikan tajuk yg tiada kaitan.Aku stress memikirkan tajuk selama entry ini ditulis.


otak aku berfikir secara kritikal..

No comments: