Sunday 3 February 2013

Menjerit memecah sepi yang lama .

Assalamualaikum tuan tuan

Kkuek kuek..kuekk kuekk [bunyi itik]

Pulak dah.Aku tak pasti apa motif disebalik itik menjadi isu pagi buta,sehingga mendapat penghormatan menjadi pembuka topik.Kalau bukan kerana meroyan,aku barangkali kehabisan idea bernas berinformasi diadun kemas unsur sastera pujangga bahasa.

Malam ni aku tekad.Tekad untuk update juga seketul dua bahan dalam blog.Lama tak usik nti,aku amat yakin akan menyesal dalam merungkai motif untuk sesal sedemikian.Tahu erti 'hangat hangat tahi ayam"?.aOkey,buat pertamanya,sentap dulu 2-3 das buat diri yg masih hingusan lgi.TERIMA KASIH kepada semua yg baca belog hampas aku selama ni.Sudah hampir setahun setengah beroperasi sebagai sumber wacana pemangkin minda kalian.Oh really?

Entry yg ni mmg laku betul.Korang baca la yg lain sekali..wuwuw T.T

Lg tambah sentap pula,semalam ammar rahman yg legend basketball itu membawa cerita sensasi berinti teruja bersulam tak sangka.Katanya ayah Shahril baca blog aku dan ada bertanyakan beliau siapakah gerangnya 'kamil kmaruddin' itu?Ewah ewah.Kembang tak kembang,yg pasti lepas ni aku perlu lebih berpaksi budaya ilmu penjunjung warisan Al baghdad.

Secara literalnya sekarang ni aku ada 3 draft n 4 entry yg masih membeku dalam otak.Banyak benda rasanya nak ku tulis.Kalau bukan angkara embroyology yg merakus 4-5jam aku untuk bermutholaah hanya satu bab,ianya gara gara pathology yg kini semakin berjinak jinak untuk menjadi extra komplek lg berbelit menjelang final exam sebulan lg.Nanti InsyAllah aku akan update juga masa ke semasa.

Cukuplah itu dulu.Sungguh tiada isi entry kali ini lalu memanifestasikan krisis dan dilema susulan,iaitu apakah dia tajuk yg sesuai untuk diberi kali ini.Tipikal blog ak,nak cari tajuk adalah maslah global yg masih gagal dikawal.Maka,tak hairanlah tajuk entry sebelum2 ini pun tak sekufu dgn isi.

Minta diri dulu.Jumpa lagi dgn entry yg gempak gempita gemalai gendut kecapi.

Kamil
1)Palmar hyperhydrosis.Risau jugak.Symptom apakah ni?
2)Ukhwah tetiba semakin rapat.Alhamdulillah
3)Nak cerita touching (sebab banyk genre ni pun),tp dah selalu sgt.Bagi laluan pd yg lain dahulu kali ini.
4)Since u r so busy right now,i know i shud kurangkan disturb u dgn chat merepek.Gudluck exam!
5)Tadi sepatutnya ada reunion dgn budak matrik.Sori guys tak dpt hadir,ada masalah sikit... T.T
6)Andai aku ada salah silap,mohon dimaafkan.Hanya hamba Tuhan hina dina yg mencari kebenaran.Mohon bimbingan kalian =)






otak aku berfikir secara kritikal..

No comments: