Saturday 18 February 2012

Ini serius.Sesungguhnya aku tersentap dgn gila dasyat aksinya.

Assalamualaikum

Ok,mood aku berblogging malam ni agak kurang sifatnya untuk mencapai kesempurnaan yg jitu.Straight forward sahaja,Perkara ni memang dah lama aku jangka hatta semenjak hari first aku start blog sekali pun.Normal.Cuma masa yg akan tentukan.Aku tersentap jua... bila mana masa yg tiba itu adalah waktu yg tidak terjangka untuk menyentap aku yg lahiriahnya agak sukar disentap oleh penyentap pd bukan waktu sentapan.

*mukadimah gila loser*

Sesungguhnya bajet aku at least masa 'luar-kantoian' (bahasa PHPM nya barangkali adalah MOT ) adalah sepusing bumi keliling matahari.Namun,tersungkur di hari ke 128.Aku masih bertatih waktu ni n perlukan pengalamn yg banyk.Wajarnya agar kemunculan aku mendapt tepukan gemuruh lantas menjadi fenomena antarabangsa.Oh,tak tercapai rupanya.

*perenggan kedua yg xde motif*

Ah,merepek banyak.Ok,blog dah terkantoi.So,dgn jasa baik kalian sila jangan teruskan operasi kantoian.Dan kepada penghanjeng2 tegar aku di fesbuk n kemungkinan twitter lepas ni,sila hapuskan dari jiwa sanubari kalian yg suci itu dr sifat penyentap jiwa aku tersebut.Motifnya,tiada lg anasir2 mahupun bau-bauan yg kemungkinan menjadi asbab blog aku  yg mulia ni drpd terus menjadi buruan stalker luar sana.Bukankah kita mahu mencapai wawasan 2020??

*sila rujuk latar belakang kacakitusubjektif.blogspot*

gambar hiasan

Okeh,setel bab xbest.Yang ni tak masuk topik.Tapi aku saja bagi tau.Excited barangkali.Aku sekrg tgh layan lagu budak nie.So unique bebeh.Best woo~

*bleeding nose*


Ok,dat's all.Aku nk berambus melayan kerenah peminat di twitter.

otak aku berfikir secara kritikal..

4 comments:

abah said...

hahaha..lawak la sengal.,....haha..sentap bang? bhahahhahaha*

Arif Sahimin said...

*tangan ke dada, mata ke atas*

kamilkamaruddin said...

Mar,penyentapan itu subjektif.aku mudah tersentap.maaafkan aku.

Arif,mne term anatomy ko?haha

Arif Sahimin said...

correction:

*tangan ke pec.major, eyeball ke atas* ┐('⌣'┐) ... (┌'⌣')┌