Sunday 4 March 2012

Under Construction

Salam

Buat pertamanya,aku nk menjerit sekejap lantaran stress dgn blog aku yg agak gila appearance nya yg terkeluar di skrin Asus aku.

BOLEH BLAH BLOG BURUK LAGI BUSUK !!

Anak aku meragam.pampers susu dah bagi kot...

Aku tak kesah ini spesis meroyan atau menghanjeng.Yang aku tau Kacakitusubjektif blogspot tak seperti tatkala aku lahirkan dia dgn penuh kasih sayang 8 bulan lalu ditambah pula proses buntingan lebih kurang setahun.Dia sudah lupa asal usul agaknya.Aku sebaga 'ibu' yg punya naluri keibuaan yg utuh memang terasa.Apatah lg aku menatang dia bagai minyak penuh.Mungkin dia perlukan pengajaran...Insaflah duhai anak...

*dillema....aku jadi bapak karang,tak boleh mengandung pulak...=,='!*

Lama juga aku memikirkannya.Aku penah nekad dulu mcm dalam entry pengenalan,walau aku mengaku mmg dia macam keling,aku tetap takkan tukar identiti.Tapi sekarang dah melampau,rupa keling aku tak kesah,perangai samseng keling yg buat aku meroyan.So,dengan ni aku akan ubah dia jadi lebih suci.Lebih soleh,lebih menyenangkan jiwa aku seorang ibu.Yang pasti,simple sahaja !

Ok,nantikan kemunculan anak aku!




otak aku berfikir secara kritikal..

No comments: